martes, 14 de abril de 2015

A les mares incansables i els seus nadons



Expressa't Nadons




Et donaré Amor Arrels i Ales.




La meva mare és la millor del món i s'ocupa molt de la meva salut, del meu creixement,de la meva educació i  aprenentatge però sobretot sobretot de que sigui un nen feliç. Vam anar a un lloc que es diu Expressa't, ella ho prova tot per compartir junts moments màgics.
A Expressa't vaig conèixer altres bebès com jo de curiosos amb les seves mares també ocupades pels seus nadons, per descobrir coses noves i poder oferir-nos recursos i eines per la nostra educació. Pobres!! van tant estressades per donar- nos tot allò que sigui el millor pel nostre cos, la millor crema, la millor estimulació, la millor robeta, el  millor porta nadons. Estan tan ben informades de lactància, de jocs adients per la nostra maduració psicològica i motriu, de com comunicar-nos des de l'amor i la mirada, de com gestionar el temps per dedicar-nos el millor amb continguts de lleure creatiu de descoberta...

A expressa't vam trobar un món imaginari de colors, de lliure expressió i vam entrar a dins.

Compartim Moments de Vida en essència pura, posem em marxa els set sentits mirem, escoltem, olorem, ens toquem, també desenvolupem el sentit de l'equilibri emocional i el sentit de l'humor, sobretot quan veiem a les nostres mamis com ens volem representen un conte i es disfressen, no sabem si riure o plorar, ens mirem amb complicitat  i afirmem: - " Si que li feia falta tornar a ser una nena, si. " Tanmateix, deixem que gaudeixin d'aquest moment de joc.

Creem moments presents, espais, paraules, mirades, riures, lactància, ens deixem seduir per la música i el moviment i sentim com s'entrellacen els nostres cors i els de la nostres mares, i com ens emocionem.

Creixem junts i compartim vivències artístiques, teatre, dansa, pintura, sortides, berenars. Coneixem altres espais, creant vincle i unió.

A Expressa't he conegut els meus meus primers amics, que em somriuen, m'acluquen l'ull i m'acompanyen per obrir-me al món.



                                                                                                 Gràcies 

                                                                                                  Paqui Borjas

1 comentario: